Menu

پذیرش نمایندگی

بدینوسلیه به اطلاع کلیه هموطنان عزیز و علاقمندان به عرضه خدمات و محصولات حوزه پرداخت الکترونیک می‌رساند: شرکت داده پویشگر فراسان به عنوان پیمانکار رسمی شرکت‌های بانکی در نظر دارد به منظور گسترش شبکه توسعه‌بازار در استانهای آذربایجان شرقی، اردبیل، ایلام، بوشهر، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، سمنان، سیستان و بلوچستان، کرمان، گلستان، هرمزگان و یزد، تعدادی نماینده مجرب در چهارچوب قوانین بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و ضوابط و مقررات داخلی شرکت پذیرش نماید. موضوع فعالیت نماینده توسعه بازار به شرح ذیل می‌باشد.

 » جذب و معرفی پذیرندگان پایانه فروشگاهی (POS)

 » جذب و معرفی پذیرندگان درگاه پرداخت اینترنتی (IPG)

 » جذب و معرفی پذیرندگان قبوض شناسه‌دار اختصاصی (BPG)

   

   1. تابعیت دولت جمهوری اسلامی ایران.

   2. رعایت قوانین عمومی کشور و قانون تجارت الکترونیک جمهوری اسلامی ایران 

   3. عدم منع فعالیت از نظر نظام بانکی کشور

   4. تامین و راه‌اندازی سیستم های نرم افزاری مورد نیاز نمایندگی شرکت فراسان

   5. مهارت کار با رایانه، اینترنت، Telegram Desktop و نرم‌افزارهای Word-Excel

مدارک مورد نیاز جهت ثبت درخواست:

   1.  فرم تکمیل شده اطلاعات متقاضیان (دانلود فرم خام)

   2.  تصویر رنگی کارت ملی متقاضی اخذ نمایندگی جهت تأیید مشخصات (اسکن یا عکس)

 

سایر مدارک مورد نیاز در صورت موافقت با درخواست اخذ نمایندگی:

   1.  تصویر رنگی شناسنامه (اسکن یا عکس)

   2.  تصویر رنگی مدرک تحصیلی (اسکن یا عکس)

   3.  عکس پرسنلی با کیفیت بالا (پس زمینه سفید)

   4.  تکمیل و امضاء قرارداد نمایندگی جذب و معرفی پذیرندگان جهت اتصال حساب‌های بانکی به ابزار پذیرش.

   5.  تکمیل و امضاء قرارداد سفارش راه‌اندازی، تحویل سورس و پشتیبانی سیستم‌های مورد نیاز توسعه بازار خدمات پرداخت.

   6.  اوراق تعهد آور بانکی یا سفته بابت تضمین ماده 9 قرارداد نمایندگی به ارزش یکصد میلیون ریال.

 

اشخاص حقوقی جهت ثبت درخواست، مشخصات شرکت را در فرم اطلاعات متقاضیان درج نموده و تصویر کارت ملی نماینده خود را ارسال نمایند و در مرحله دوم در صورت موافقت با درخواست اخذ نمایندگی کپی برابر با اصل آگهی تأسیس، آخرین تغییرات روزنامه رسمی و همچنین کپی برابر با اصل کارت ملی و شناسنامه اشخاص صاحب امضاء را ارسال نمایند.

1.         ابتدا فایل راهنمای اخذ نمایندگی را از اینجا دانلود و مطالعه نمایید.

2.         از اینکه شرایط و مدارک مورد نیاز برای اخذ نمایندگی را دارید اطمینان حاصل نمایید.

3.         سپس فرم خام اطلاعات متقاضیان نمایندگی را از اینجا دریافت و مطابق با توضیحات داخل فرم تکمیل نمایید.

4.         فرم تکمیل شده اطلاعات متقاضیان و تصویر کارت ملی خود را از طریق صفحه ثبت‌نام بارگذاری نموده و درخواست خود را ثبت نمایید.

5.         در صورت عدم مشاهده نقص در مدارک ارسال شده و تأیید مشخصات شما از سوی شرکت فراسان، مراتب از طریق SMS به شما اعلام می‌گردد.

6.        جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید از طریق کانال‌های زیر با ما در ارتباط باشید:

       » تلفن: 03133456911

       » شماره تلگرام: 09037692176

       » آی‌دی تلگرام: farasanir@

       » ایمیل: support@farasan.ir

       » شماره پیام کوتاه: 30004005334005

       » سامانه پشتیبانی فراسان: http://support.farasan.ir

 

برای شروع به کار به عنوان نماینده شرکت فراسان چه مهارت‌هایی باید داشته باشیم؟

فعالیت نماینده توسعه بازار، جذب و معرفی پذیرندگان دستگاه کارتخوان، درگاه پرداخت اینترنتی و قبوض شناسه‌دار اختصاصی از طریق فعالیت‌های بازاریابی و تبلیغاتی است در نتیجه همین که نماینده به اندازه تشخیص کاربرد این سرویس‌ها برای شناسایی بازار هدف آگاهی داشته باشد کفایت می‌کند. همچنین نحوه کار با سامانه PSM بطور کامل و با تمام جزئیات بصورت مستند توسط شرکت فراسان آموزش داده می‌شود.

آیا برای اخذ نمایندگی باید دفتر کار تهیه کنیم؟

خیر برای شروع فعالیت در حوزه خدمات پرداخت الکترونیک به نمایندگی از شرکت فراسان، به جهت مدیریت هزینه‌ها تا رسیدن به یک درآمد قابل قبول، الزامی به داشتن دفتر کار نیست، اما به مرور زمان و با افزایش درآمدها راه‌اندازی دفتر کار ضرورت دارد.

با توجه به رقابتی بودن بازاریابی دستگاه کارتخوان شرکت فراسان چه مزیتی برای ارائه دارد؟

نصب دستگاه بصورت امانی بوده و برای پذیرنده هزینه‌ای ندارد. بدون نیاز به ودیعه گذاری، گردش حساب و یا ارائه معرفی‌نامه بانکی. بدون نیاز به جواز کسب (در صورت داشتن اجاره نامه یا سند مالکیت). بانک‌های طرف قرارداد؛ همه بانک‌ها به غیر از صادرات، کوثر، انصار و تجارت. نصب دستگاه حداکثر تا 10 روز پس از ثبت درخواست. دریافت مدارک، عقد قرارداد و نصب دستگاه در محل کار انجام می‌شود.

آیا نصب و پشتیبانی هم به عهده نماینده می باشد؟

خیر، نماینده فقط نسبت به جذب و معرفی پذیرنده اقدام نموده و مسئولیت نصب و پشتیبانی دستگاه POS و همچنین راه‌اندازی و پشتیبانی درگاه پرداخت اینترنتی به عهده PSP بانکهاست.

سامانه اختصاصی نمایندگان (PSM) چیست؟

این سامانه یکی از محصولات نرم‌افزاری شرکت داده پویشگر فراسان است که بطور اختصاصی به منظور بسترسازی بازاریابی اینترنتی خدمات پرداخت، ویژه نمایندگان توسعه بازار طراحی شده است. علاقه‌مندان توسعه بازار خدمات بانکی و پرداخت از طریق این سامانه به سادگی و بدون نیاز به دانش فنی بالا و با کمترین سرمایه می‌توانند نسبت به معرفی دقیق و ارائه خدمات متنوعی در حوزه پرداخت الکترونیک از قبیل ارائه سرویس صدور و ارسال قبوض شناسه دار اختصاصی، ثبت نام اینترنتی متقاضیان درگاه پرداخت اینترنتی (IPG)، ثبت نام اینترنتی متقاضیان پایانه فروشگاهی (POS)، فروش شارژ مستقیم سیم‌کارت‌های اعتباری اپراتورهای تلفن همراه، ارائه سرویس پرداخت قبوض خدمات عمومی (آب، برق، گاز، تلفن)، پرداخت اینترنتی جریمه پلیس راهنمایی و رانندگی، فروش انواع گیفت کارت و ... اقدام و کسب درآمد نمایند.

آیا برای کار با سیستم‌های مربوطه به تخصص به دانش برنامه نویسی نیاز دارم؟

خیر، محیط کاربری تمام سیستم‌ها به زبان فارسی طراحی شده و کار کردن با آن بسیار ساده و کاربر پسند است و شما نیازی به دانش برنامه‌نویسی ندارید. ضمن اینکه تمام مراحل راه اندازی سیستم‌ها توسط ما انجام می‌شود و همراه با تحویل سیستم‌ها مستند آموزش کار با سیستم‌های توسعه بازار خدمات بانکی و پرداخت برای شما ارسال خواهد شد.

برای اخذ نمایندگی شرکت فراسان چه میزان سرمایه‌ لازم است؟

راه‌اندازی سامانه PSM و سرویس‌های تحت وب شرکت داده پویشگر فراسان از قبیل قبوض شناسه‌دار اختصاصی، فروش شارژ اپراتورهای تلفن همراه، ثبت‌نام اینترنتی پذیرندگان دستگاه کارتخوان و درگاه پرداخت اینترنتی، فروش اینترنت وایمکس ایرانسل، ارائه سرویس پرداخت قبوض خدمات عمومی و ... برای نمایندگان هزینه دارد که در فایل راهنمای اخذ نمایندگی بطور کامل توضیح داده شده است، اما اخذ نمایندگی و یا تمدید قرارداد نمایندگی به هیچ سرمایه‌ای نیاز ندارد. تهیه دفتر کار و تعیین بودجه برای هزینه‌های جاری و تبلیغات به اختیار نماینده می‌باشد.

اگر بخواهیم فقط در زمینه بازاریابی POS یا IPG کار کنیم باز هم راه‌اندازی سیستم‌ها ضرورت دارد؟

خیر، در صورتی که ساکن استان اصفهان هستید می‌توانید درخواست خود را برای بازاریابی یکی از سرویس‌های POS یا IPG ثبت نمایید، اما در سایر استان‌های کشور، شرکت فراسان به هیچ وجه بصورت مستقیم بازاریاب استخدام نمی‌کند بلکه مسئولیت توسعه بازار در سایر استان‌ها به عهده نمایندگان شرکت می‌باشد.

نماینده شرکت فراسان در چه محدوده‌ای می‌تواند فعالیت داشته باشد؟

در صورت اخذ نمایندگی در سطح استان محل سکونت مطابق با مفاد قرارداد مجوز فعالیت خواهید داشت.

آیا در استان‌هایی که در متن آگهی عنوان نشده است پذیرش نمایندگی ندارید؟

خیر، به غیر از استان‌های ذکر شده در متن آگهی یعنی آذربایجان شرقی، اردبیل، ایلام، بوشهر، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، سمنان، سیستان و بلوچستان، کرمان، گلستان، هرمزگان و یزد در سایر استان‌ها به هیچ عنوان متقاضی پذیرفته نمی‌شود.

دی ان ان