Menu

قوانین

این توافق ما بین شركت داده پویشگر فراسان به شماره ثبت ۵۵۷۰۴ كه به اختصار “شرکت فراسان” نامیده می‌شود از یك طرف و کاربران وب‌سایت و مشتریان خدمات و محصولات شرکت فراسان که به اختصار مشتری نامیده می‌شود از طرف دیگر، تنظیم شده و قابل‌اجرا می‌باشد. ورود به وب سایت شرکت فراسان (Farasan.ir) ،خرید هر یک از خدمات و محصولات این شرکت ، استفاده از هر یک از سرویس های رایگان و غیر رایگان یا انجام هرگونه معامله ، تعامل و یا تراکنش با شرکت فراسان و تمامی پیمانكاران، نمایندگان، كارمندان، مدیران، سهامداران ، وابستگان و تمامی زیرمجموعه‌های این شرکت مستلزم پذیرش تمامی بخش‌های این شرایط و قوانین بوده و مشتری به صراحت اعلام می دارد که تمامی این توافقنامه را به طور کامل مطالعه نموده و با ورود به سایت و یا پرداخت مبلغ و یا عضویت در سایت تمامی این شرایط و قوانین را پذیرفته و نیازی به اخذ امضاء از وی وجود ندارد و وی تنها یک نسخه از این شرایط و قوانین را چاپ نموده و نزد خود نگهداری می نماید. این توافقنامه و قرارداد با توجه به ماده ده قانون مدنی و از هر حیث تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد.

توافقنامه و تغییرات

۱ـ مشتری موظف به رعایت کامل قوانین مرتبط با توافقنامه و شرایط خدمات و محصولات شرکت فراسان می باشد. بدیهی است این قوانین و شرایط جامع و کامل نبوده و شرکت فراسان حق اضافه، حذف یا تغییر بندهای آنرا در هر زمان و بدون اطلاع قبلی پس از انتشار آنها در وب سایت رسمی خود با آدرس Farasan.ir برای خود محفوظ می دارد.

اطلاعات صحیح

۲- کاربران می بایست با به روز نمودن اطلاعات خود هنگام استفاده از خدمات شرکت فراسان اطلاعات خود را صحیح در اختیار شرکت فراسان قرار دهند و این شرکت برای برقراری ارتباط با مشترک از اطلاعات ارائه شده توسط مشترک استفاده مینماید .

۳- چنانچه اطلاعاتی که ارائه میدهند نادرست باشد و یا شرکت فراسان شبهه مستدلی در مورد نادرست بودن اطلاعات داشته باشد به صلاحدید خود مجاز خواهد بود خدمات کاربر را قطع و حساب وی را مسدود نماید.

حفظ اطلاعات محرمانه

۴-شرکت فراسان هیچگونه اطلاعات مربوط به کاربران را بدون اجازه صریح آن به دیگران نخواهد داد . از اطلاعات شما تنها در هنگامی استفاده خواهد شد که لازم است تغییر در محصولات و خدمات محصول و یا خدمات جدید شرکت فراسان و شرایط ویژه ای که ممکن است برای شما قابل توجه باشد به اطلاعتان برسد.

امنیت حساب

۵- کاربر وظیفه محرمانه بودن کلمه عبور و اطلاعات حساب خود را دارد ، مسئولیت تمامی عملیاتی که بوسیله حساب مشترک انجام گیرد به عهده خود کاربر است.

۶- چنانچه استفاده غیرمجاز و یا ناقض امنیت صورت بگیرد باید سریعا به شرکت فراسان اطلاع داده شود.بدیهی است شرکت فراسان هیچگونه مسئولیتی در قبال هرگونه زیانی که بر اثر استفاده فرد دیگری از کلمه عبور و یا حساب مشترک و یا بدون اطلاع کاربری انجام شده نمی پذیرد ، مسئولیت خسارتهای وارده احتمالی به شرکت فراسان یا دیگر کاربران که در اثر استفاده افراد متفرقه از حساب یا کلمه عبور کاربری بوده به عهده کاربر میباشد.

۷- شرکت فراسان از پذیرفتن مسئولیت هرگونه فعالیت انجام شده در حساب کاربری و یا بدون اجازه کاربر خودداری می کند.

نحوه ارتباط

۸- نحوه ارتباط شرکت فراسان با کاربران صرفا از طریق ایمیل آنها میباشد که توسط خود کاربران در پنل کاربری وارد شده است ، کاربران میباست با قرار دادن ایمیل شرکت فراسان در لیست سفید ایمیل خود ، از انتقال پیام های ارسالی به قسمت اسپم ایمیل خود جلوگیری کنند ، بدیهی است مسئولیت عدم مشاهده اطلاعیه ها و اخطاریه های ارسال شده بر عهده خود کاربر میباشد.

۹- برای اطلاع از آخرین تحولات ، کاربر میبایست به وب سایت Farasan.ir مراجعه نموده و اطلاعیه های جدید را مطالعه کند ، شرکت فراسان تضمینی برای اطلاع به کاربران از راه های مختلف نمیدهد .

عدم استفاده غیر قانونی

۱۰- مشتری میبایست هیچگونه استفاده خلاف قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران و همچنین قوانین بین الملل از محصولات و خدمات شرکت فراسان انجام ندهد.

۱۱- چنانچه شرکت فراسان به علت استفاده غیرقانونی کاربر و یا موارد غیر اخلاقی اطلاعات کاربر را حذف و اقدامات اصلاحی انجام دهد هیچگونه وجهی قابل استرداد به مشترک نخواهد بود.

۱۲- شرکت فراسان حق آشکار ساختن هرگونه اطلاعات را برای اجرای قوانین، مقررات و بطور کلی روال قانونی برای خود محفوظ میداند .

۱۳- چنانچه اخطار، شکایت و یا گزارشی مبنی بر فعالیت غیرقانونی مشتری دریافت شود، شرکت فراسان می تواند سرویس دهی به آن مشتری را تا روشن شدن موضوع به حالت تعلیق درآورد.

۱۴- مشتری موظف است دسترسی کاربران خود به خدمات این شرکت را در صورت محرز شدن تخلف، در هر زمان و بدون اطلاع قبلی قطع و یا مسدود نماید.

مرجع قضاوت

۱۵- مرجع قضاوت درباره وجود مشکل شرکت فراسان بوده و کاربر نمیتواند با ارائه نظر دیگر اشخاص و یا وب سایت ها وجود مشکل در سرویس را اثبات کند ، شرکت فراسان خود ابزار لازم برای شناسایی مشکلات احتمالی را دارا میباشد .

عودت مبالغ

۱۶- عودت مبلغ پرداخت شده برای سرویس ها فقط در صورتی که سرویس در مرحله راه اندازی باشد و کاربر هنوز به محصول خریداری شده دسترسی پیدا نکرده باشد در صورت درخواست رسمی امکانپذیر است.

۱۷- امکان عودت مبلغ واریز شده به حساب بانکی شرکت فراسان، پس از راه اندازی سرویس وجود ندارد .

۱۸- امکان کنسل کردن قبوض پرداخت شده به هیچ عنوان وجود ندارد و هیچ مبلغی در این خصوص بازگشت داده نمی شود .

۱۹- برای استرداد وجه نام صاحب حساب باید با نام کاربر مطابقت داشته باشد.

اخلاقیات

۲۰- در صورتیکه مشتری اقدام به توهین و ناسزای به شرکت فراسان و یا هر یک از کارکنان آن بنماید شرکت فراسان مجاز است ، قرارداد او را به طور یک طرفه فسخ نموده و از پشتیبانی وی خودداری نماید، همچنین بدلیل لغو پشتیبانی هیچ وجهی به وی مسترد نخواهد شد .

سرویس دهی

۲۱- شرکت فراسان همواره سعی میکند تا بهترین سرویس دهی را به کاربران خود ارائه دهد ، اما بدیهی است برای استفاده از آخرین تکنلوژی ها شرکت فراسان با دیتاسنتر ها و شرکت های غیر ایرانی کار میکند و به دلیل تحریمات ممکن است ، امکان ارائه سرویس دهی از شرکت فراسان سلب شود ، شرکت فراسان همواره تلاش خود را مبنی بر بازگرداندن حقوق تضییع شده مشتری مینماید.

عدم وجود ضمانت

۲۲- شرکت فراسان هیچگونه ضمانتی مبنی بر اینکه محصولات و خدمات احتیاجات مشترک را برآورده می‌کنند ، سرویسها قطع نمی‌شوند، بدون خطا هستند و یا معایب برطرف خواهند شد ارائه نمی‌دهد ، این موارد بدلیل گسترده بودن علم رایانه میباشد .

سلب اختیار

۲۳- شرکت فراسان همه تلاش خود را برای پایداری سرویس ها می نماید. هرگونه اختلالی در ارایه سرویس به منزله سلب حق اجرای این توافقنامه از شرکت فراسان نمی‌باشد.

وضعیت اضطراری

۲۴- شرکت فراسان همه تلاش خود را برای پایدار نگه‌داشتن خدمات و محصولات انجام می‌دهد با این همه ، مشکلات خاص و سایر عوامل خارجی ممکن است منجر به وقفه در سرویس‌دهی گردند.

۲۵- مشتری موافقت می‌نماید شرکت فراسان را برای نتایج این وقفه‌ها مسئول نداند ، شرکت فراسان هیچگونه مسئولیتی در برابر عدم انجام تعهدات خود در هنگام موارد اضطراری مانند بلایای طبیعی، جنگ، شورش، آشوب اجتماعی، انفجار، اعتصاب، محدودیتهای دولتی و تحریم را ندارد. با این حال در صورت بروز چنین مواردی شرکت فراسان تلاش خود را برای کاهش اثرات این موارد می نماید. تحریم و عدم امکان تبادل ارز از موارد اضطراری خواهد بود.

رفع مسئولیت

۲۶- شرکت فراسان تمام توان خود را جهت ارائه بهترین سرویس بکار میگیرد و بر روی تمامی سرویس ها حداکثر استاندارد کیفیت را رعایت میکند اما تحت هیچ شرایطی در برابر خسارات غیرمستقیم و اتفاقی(مانند از دست رفتن اطلاعات و هک شدن سایت، تغییر ضوابط، قوانین و مقررات بانک مرکزی، شاپرک، ارائه دهندگان خدمات پرداخت و …)‌ مسئول نمی‌باشد، برخی شرایط مسئولیت در برابر خسارت ممکن است از حالات فوق مستثنی گردد که در چنین شرایطی مسئولیت شرکت فراسان محدود به قانون می‌گردد. کاربران موافقت میکنند که در هیچ شرایطی حداکثر مسئولیت تقبل شده توسط شرکت فراسان در برابر خسارات احتمالی بیش از مقدار پرداختی شما به ازای خدمات و محصولات مشخص خریداری شده نگردد.

بخش پشتیبانی و ارتباط با کارشناسان

۲۷- تمامی کاربران موظف هستند تا مشکلات خود را تنها از طریق سیستم تیکت پیگیری نمایند و از ارسال تیکتهای مکرر و در یک موضوع جدا خودداری نمایند.

۲۸- برای ارتباط با کارشناسان سرویس های پرداخت آنلاین سایت مثل پرداخت قبض، خرید شارژ و ... روی سرویس مورد نظر کلیک نموده و با شماره تلفنی که در تب پشتیبانی درج شده تماس حاصل نمایید .

۲۹- برای ارتباط با کارشناسان سرویس‌های پایانه فروشگاهی، درگاه پرداخت اینترنتی و درگاه پرداخت موبایلی با شماره تلفن‌ شرکت‌های ارائه دهنده آن سرویس که در قرارداد پذیرندگی درج شده است تماس حاصل نمایید. شرکت فراسان صرفاً مسئولیت معرفی مشتری را به عهده دارد و برای هر گونه سوال و درخواست که مربوط به پشتبانی است باید با شرکت PSP تماس حاصل نمایید.

۳۰- مشتری موظف است هنگام ارسال تیکت، سرویس مربوطه، عنوان تیکت، و متن تیکت را به درستی و با توضیحات کامل وارد نماید تا در پاسخگویی اپراتورها ، وقفه ایجاد نشود و در نهایت در حل مشکل کاربر تسریع گردد.

۳۱- مشتری میباست تا دریافت پاسخ از جانب پشتیبانی منتظر بمانند و از زدن تیکت و یا پاسخ های مکرر خوداری کنند .

الزامات درگاه پرداخت اینترنتی

۳۲- برای متقاضیان درگاه پرداخت اینترنتی داشتن نماد اعتماد الکترونیکی اجباری است لذا در صورت نداشتن نماد، ابتدا به سایت enamd.ir مراجعه نموده و پس از دریافت و درج در وب‌سایت، درخواست خود را ارسال نمایید.

۳۳- پذیرنده درگاه پرداخت اینترنتی متعهد می‌گردد دو مستند "ضوابط و مقررات شاپرک، الزامات مربوط به پذیرندگان" و "دستورالعمل اعطای نماد اعتماد الکترونیکی و نظارت بر فعالیت کسب و کار اینترنتی" که از ضمایم این قرارداد می‌باشد را مطالعه دقیق نموده و از آن پیروری نماید.

تفسیر شخصی

۳۴- کاربران نمیتوانند بدلیل ارائه یک خدمت در شرکت های مشابه آن را از شرکت فراسان درخواست کنند ، کاربران میتوانند قبل از خرید سرویس با بخش پشتیبانی مشورت لازم را به عمل آورند .

حق مالکیت معنوی

۳۵- تمام حقوق مادی و معنوی خدمات و محصولات خریداری شده برای شرکت فراسان محفوظ است و هر گونه کپی برداری، تکثیر یا طراحی پیرامون آن پیگیرد قانونی دارد. مشتری بدون اجازه کتبی از شرکت فراسان حق فروش خدمات و محصولات این شرکت را ندارد.

۳۶- مشتریان نمی توانند بدون موافقت کتبی ، تمام یا بخشی از متونی را که بر روی وب سایت شرکت فراسان قرار دارد کپی نموده، تکثیر کرده، چاپ مجدد نموده یا به هر شکل دیگر به کار ببرند و نمی توانند از نشان تجاری، علائم و کلاً هر چیز دیگری که حقوق مالکیت معنوی آن برای شرکت فراسان ثبت شده است، بدون مجوز کتبی استفاده کنند.

دی ان ان